13 December Lucia -Idol :)

Godmorgon

blir ett superduperräser inlägg här nu, för jag måste springa till bussen här nu vilken sekund som helst...plus att jag har fått näsblod ! =/ tror inte jag får använda nässpryien längre...sablans!

nu är det skola, sen senare ikväll blir det förmodlingen en runda på stan för klockan 20.00 uppträder idolerna här på stora torget :D kuul!
haha, se alla INR liksom;D ska bli riktigt skoj! hoppas bara jag har någon att gå med...men det löser sig nog;P

nu är det lusse, data och matte dags för min del med andra ord, skola...
ni får ha en toppen dag!

kraaam ♥

image255

amanda ska det bli mest roligast att se inr, och marie självklart och daniel och ja...alla;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0