2 December

Godmorgon !

sitter här, har precis ätit första adventsfrukost men resten av familjen, tände ljus och hade det jätte mysigt=)
idag är det söndag och jag ska inte göra nått speciellt, tror jag inte?

måste bara ut och springa senare sen, har inte riktigt bestämmt mig för om jag ska springa senare i kväll eller om ett par timmar? det är sånt som märks...

gårkvällen var mycket trevlig som sagt, fixade en massa trevliga teman till mobilen också;P
hehe, riktigt fin blev det=D

men nu ska jag hjälpa pappa hälla upp lite "adventsgodis"  i den stora godisskålen;F
jaaag veeet, inte bra sofie, men jag ska inte äta så mycket (a) + att jag ska springa sen, det är ju trotts allt helg! is´nt it? ^^

puss och kram på er!
glöm inte att lämna en kommentar innan ni går ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0