3 December

Godmorgon :)

sitter här och äter frukost..vänta måste bara äta upp....:P

sådär ja, haha det blev lite jobbigt att skriva med en hand och hålla flingskålen med den andra..;)
idag är det i alla fall måndag, ska snart börja göra mig i ordning för skolan...har engelska, data och idrott idag (inte dom roligaste ämnena precis, men inte dom tråkigaste heller^^) sen ska jag vidare till stan och hämta hem skorna som jag la undan igår =)

brukar inte skriva så här på morgonkvisten innan jag har gjort mig klar, så jag måste nog stänga av datorn nu så jag hinner...
vet inte riktigt om vi ska ta bussen eller cykla än? när jag gick upp förut så regnade det lite, men vi ska ju inte åka förns om en timme så det kanske har slutat regna tills då?

aja, vi får se hur det blir..
ni får ha en trevlig dag kära ni ♥

för nu måste jag skynda!
kraaam

image184

Kommentarer
Amalia säger:

Mysig bild ; ) Ha en fin daG!

Datum: 2007-12-03 Tid: 14:19:58
Blogg/URL: http://amaliaoskarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0