A kiss and i will surrender..

tjallo :)

sorry, för den jätte dåliga uppdateringen men jag är verligen inte på humör för att blogga alls.. + att jag inte vet vad jag ska blogga om? har ni några bra förslag så är det bara att säga till :)

idag är det torsdag iaf, och vi har tittat på film med klassen, alltså inga lektioner ;)
vi tittade på råttatoue (eller hur fasen det stavas? ni vet vilken jag menar iaf^^) har redan sett den en gång förut, men eftersom den är så söt så gjorde det inget att se den en gång till..!

haha, ni ska bara veta hur ont i rumpan jag har sen igår!!?
kan knappast sitta ner..hah skit jobbigt!

så fort jag kom till skolan och skulle sätta mig ner för att titta på filmen så sa rumpan ifrånt..så jag fick byta ställning stup i kvarten, till sist hamnade jag liggandes på magen...haha(A)
det var skönt att gå hem sen i alla fall, skaka ner lite blod till käraste rumpan ;)

nej, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, svara på era kommentarer och sen typ lägga mig och ta det lugnt eller nått? för jag känner att jag fortfarande har lite ont i huvudet..fick det i skolan förut pangbom på när jag reste mig upp..jätte läskigt var det, känndes som om jag fick en hjärnblödning eller nått..riktigt skumt!

aja, hoppas allt är bra med er iaf =)
puss och kram ♥

image296

Kommentarer
Camilla säger:

hoppas du haft en bra dag. och att blogglusten kommer tillbaka, gillar din blogg skarpt. :D
kram

Datum: 2007-12-20 Tid: 15:00:10
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Disa säger:

Gillar din header starkt :)

Datum: 2007-12-20 Tid: 15:52:30
Blogg/URL: http://bizuuu.blogg.se
Therese säger:

Är råttatou filmen bra? Är den värd att se? :)

Datum: 2007-12-20 Tid: 17:47:49
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se
caroline säger:

hahaha stackars, sitt på en mjuk kudde ;)
hoppas du känner dig bättre snart!

Datum: 2007-12-20 Tid: 20:06:26
Blogg/URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0