Äntligen så funkar bloggen igen...

sitter här och funderar på vad i helskotta man ska ha på sig på nyår? ;P
jag är ute efter nån svart söt liten klänning, inget allt för märkvärdigt och ett par söta skor till det, gärna ett par pumps, fast inte för höga! haha, jag måste kunna ta mig framåt också...

någon som redan vet vad den ska ha på sig?
Har ni några förslag på söta outfits? =)

fast det skulle ju allt vara skönt att ha ett par snygga jeans, en söt topp och ett par pumps till också..åhh. Beslutsångest! haha, så himmla typiskt mig..;)

det är inte särskillt långt kvar nu heller...1 vecka kvar till julafton, sen är det bara några dagar till nyår..
Gaaassh!
nu blir jag lite små nervös...haha, för ingen vet ju vad som kan hända på nyår?

*Hoppas det blir det bästa nyåret någonsin!*


image287


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0