Bullar och tomteskumm :D

Hejsan :)

nu är jag hemma igen, efter 3 och en halv timmes utbildning...fast tiden gick emellan åt ganska så fort, vi fick fika och tomteskumm :D dock var det inte den bästa dagen gör utbildning kände jag, dels för att jag satt och snora hela tiden (jätte pinsamt!) sen för att jag och J var uppe ganska så sent igår kväll...(a)
och att vakna klockan halv 9 av att mobilalarmet går i gång är inte så där jäättte kul..om man säger så^^

men gårkvällen var mycket trevlig, vi tittade på idol, prata och mycket skratt :) i love it!

som alla vet så blev det MARIE som vann idol-finalen igår..Grattis till henne :)

jag tycker som sagt att båda två var värdiga vinnare, så det kvittade för min del..båda kommer ändå att lyckas och bli jätte stora i framtiden..!

Det läskigaste var ju att marie vann med 51.3 % av rösterna...fatta vad lika!! herrejesus...sjukt lika!

image220

men i alla fall, nu ska jag svara på era kommentarer, läsa lite bloggar (eftersom jag har kommit efter lite granna) sen vet jag inte vad som händer?

hör av mig här snart igen i alla fall :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0