I hope that you have miss me, because here I´m, back on business

Hej mina vänner :)♥

först och främst vill jag bara säga hur glad jag blir när jag loggar in här och ser att i alla fall några tycker det är jätte synd att jag tog en pause och undrar när jag kommer tillbaka? ;)

det värmer ska ni veta, blir jätte glad när det är några som saknar mig i alla fall!
inte för att jag dirket förstår varför? vad är det jag skriver om som intresserar er egentligen? =)

men jag är i alla fall tillbaka nu..känner mig ganska så utvilad (har bara varit borta i några dagar, men det räkte.. bloggade ju inte så flitigt där i slutet..) men jag saknade ER och bloggen så mycket att nu är jag tillbaka igen..hehe

jag hoppas i alla fall att allt är bra med er, och att ni har haft en underbar julhelg och fått allt ni önskat er av tomten ;D

kommer snart ett till inlägg..måste bara fixa en grej först..

image308

...och det funkar att lägga ut bilder nu igen också *jippie*

Kommentarer
Therese säger:

Yeah :D blev inte en så lång vila, men det räckte kanske? ;P

Datum: 2007-12-28 Tid: 22:50:34
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0