Katherine Heigl

Katherine Heigl är enligt mig den vackraste kvinnan i världen!
jag menar, titta bara på henne...?

hon ser jämt så glad och rolig ut, hon ser ut att vara en person som alltid finns där, en vän man aldrig skulle vilja mista, hon verkar vara väldigt omtänksam och familjen/vännerna kommer alltid först!

i skolan håller vi på med webdesign, där vi ska "forska" om någon känd person -ja självklart tog jag Katherine- och göra en egen hemsida..rikigt kul!

kan länka dit nån dag, då sidan är klar;P

men i alla fall, har "forskat" en hel del om henne, och hon är en person som jag bara gillar mer och mer..
jag skulle verkligen kunna göra vad som helst för att få träffa henne, om så bara för en dag...

image185

     

Kommentarer
theonlymee säger:

grymt fin :D

Datum: 2007-12-03 Tid: 20:13:52
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0