Lill-jul :D

hallo :)

kom precis hem från mammsen här, har varit där sen typ 16.00 och haft lill-jul =)
riktigt mysigt
hade vi, åt god mat, goodis, öppnade paket, spelade spel och skrattade som aldrig förr..riktigt skoj!

änligen så fick jag mina älskade koppar/muggar och dess tillbehör (fat + skål) i svartvita blommar..hur sött som helst! jag velat haft dessa ända sen dom kom ut i butiken och nu är dom mina :D
perfekt tills jag flyttar hemifrån juh..vilket kanske inte bli än på några år..men ändå, nu har jag dom i alla fall ;)
sen fick jag en massa annat också, bland annat biobiljetter så nu jädrans blir det till att gå på bio..hehe

förövrigt så har det varit en bra dag idag :)
sprang imorse, julskinkssmörgås till frukost, låång promand med dad+dog, och så har jag ju fått låna första säsongen av sex and the city nu också :D

tänkte faktiskt lägga mig och börja titta på boxen..har ändå inget annat för mig nu ;P
hoppas eran dag har varit super!

puss och kram på er ♥


Kommentarer
caroline säger:

yes, min dag har varit nästan super x), men din låter också bra!

Datum: 2007-12-22 Tid: 22:23:41
Blogg/URL: http://lakritz.blogg.se
Camilla säger:

kul att du fick det du ville. :)
ha det bra.

Datum: 2007-12-22 Tid: 22:39:45
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Matilda säger:

har du också haft lilljul? Jag kallade det pre-julafton..
Godnatt.

Datum: 2007-12-23 Tid: 00:33:53
Blogg/URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0