Listan

  • fullständiga namn: Sofie
  • fördelsedag: 27 januari - 17 år :) 
  • familj: mamma, pappa, storasyster, lillebror, lillasyster, 2 hundar
  • hårfärg: röd/brunt
  • ögonfärg: Blå/gröna, plus att ena ögat är halv brunt (like the kändisen^^) 
  • skostorlek: 39-40 (biig foot) 
  • bästa vännina:  Hmm..hunden?
  • civilstånd: Så fri och singel man kan bli.. 
  • shoppar mest gör jag på: H&M, Gina tricot, Internet !
  • någon piercing eller tatuering?: nope, ögonbrynet tog jag ju bort för nån månad sen..
  • hur många skor har du?:  Hmm, inte så många.. typ 17st
  • hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad?:  600-800 kanske
  • hur många byxor har du?: orkar inte räkna..
  • dyraste plagget?:  Bra fråga.

Personliga favvisar

  • färg:  Svart, vit och marinblå
  • maträtt: Pappas hemlagade ;) kycklingsallad osv. 
  • tjejnamn: Malin, Viktoria, Sofie, Rebecca, Josefin..
  • killnamn:  Melvin, Kevin, Anton, Benjamin..
  • ämne i skolan: Hmm..rasten?
  • klädesplagg: Mjukisbyxor eller klänning/tunikan 
  • sport: LATMASK (eller jogg/promenad) 
  • grupp: No idea..
  • kvinnlig kändist: finns många, Lindsay, Lauren, Vickan...ska jag rabbla alla? 
  • manlig kändist:  svååårt...!
  • uttryck: HAHAHAHA

Har jag någonsin?

  • snusat: Jag har faktiskt aldrig testat.. 
  • druckit: yes, men inget som intresserar mig
  • flugit utomlands: nej =/ 
  • brutit mot lagen: Maybee ;)
  • fått dig själv att kräkas: ja (mådde riktigt illa en gång och var tvungen att stoppa fingrarna i halsen) 
  • badat naken: Självklart !
  • börja gråta för att få som du vill: Haha, ja.
  • sport jag aktiverar mig med: jogging/springning, promenader (om det nu är någon sport?)
  • tar du droger: Absolut inte! 
  • schampo jag använder: Olika...
  • vad är du mest rädd för?: döden, mörkret, spindlar, småkryp..
  • jag lyssnar på i min ipod: En jäkla blandning !
  • senaste sms: Från mamma
  • vart vill du gifta dig?: Hmm.. utomlands?

Snabbisar

  • choklad eller sega skummisar - Choklad!
  • tåg eller flyg - ingen anning, har aldrig flygit? men båda går fooort ;P
  • guld eller silver - Gillar båda, men mest guld -passar hårfärgen bäst;)
  • hemma kväll eller bio - Båda, med rätt sällskap
  • VHS eller dvd - Dvd
  • torrt eller blött - jadu...;)

Kommentarer
Natalie och Ida säger:

Rösta på den outfit som du tycker är snyggast i bloggens outfit tävling :D

Datum: 2007-12-15 Tid: 18:41:20
Blogg/URL: http://natalida.blogg.se
Joohannaa < säger:

Hihi =)

Datum: 2007-12-15 Tid: 18:45:11
Blogg/URL: http://joojj.blogg.se
Nadina säger:

Kul med listor! Jättebra blogg föresten :)

Datum: 2007-12-15 Tid: 18:59:15
Blogg/URL: http://browneyed89.blogg.se
Elenor säger:

svar:hahah aa asså den armen tror jag nog inte jag skulle vilja ha;P

Datum: 2007-12-15 Tid: 18:59:50
Blogg/URL: http://groupsix.blogg.se
Elenor säger:

svar:haha tror nog ingen vill ha den isåna fall;P

Datum: 2007-12-15 Tid: 19:49:44
Blogg/URL: http://groupsix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0