lussefika

hemma från stan nu, hittade inget speciellt sådär följde mest med för att M skulle slippa gå själv ;)
dock så såg jag en jätte söt svart klänning från VeroModa -som stod i skyltfönstret när vi gick förbi på vägen hem..men vi gick aldrig in..vilket jag ångrar nu, men jag hade inte direkt något lust att gå in där smockat med folk bärande på två tunga östenssons påsar med mjölk i..hehe
så jag får se, M snacka nått om att det var öppet i morgon med? så jag kanske knallar ner innan vi ska till släkten och fira jul :D
får hoppas på att den finns kvar då, skulle verkligen vara perfekt att ha på nyår..med ett par passande shoes till..om jag nu hittar några? :P

nu blir det i alla fall julfika för familjens del :D
ska bli gott, jag tröttnar aldrig på lussebullar..hehe

juste, mitt öra har blivit jätte lustigt igen, måste ringa till vårdcentralen sen efter jul...det bara rinner och rinner..jätte ofräscht jag vet men vad ska jag göra? kan ju knappast trycka upp en tampong i örat ;P hehe

men nog strunt pratat nu...måste fika!
kraaam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0