orkan /supersugen

Heeeey ;D

är hemma nu, kvällen har varit mycket trevligt=) bortsätt från regn/blåststormen på vägen dit och hem..inte kul! jag och S höll på att flyga iväg hela tiden men våra gigantiska paraplyn i försök med att inte bli blöta..hah yeah right!

vi tittade i alla fall på filmen Supersugen, den var helt okej! ingen vuxen film om man säger så;P hehe
men helt okej, den får 4 av 5 möjliga bara för att poliserna och "Mclovin" var så jädrans söta! hahaha love till dom;D

image176

just  nu har jag så himmla ont i magen! =/
jag har ätit alldeles för mycket godis ikväll + drukigt dricka (julmust) vilket jag inte alls är van vid att göra?
men jag kunde ju inte direkt säga "nej tack, jag dricker inte dricka" utan snäll och artig som jag är så fyller jag upp mitt glad och börjar att klunka i mig..kan säga er att min mage inte mår så bra just nu..sablans!

aja, ute blåser det så jädrans mycket att fönstrerna här snart blåser sönder..kommer jag att kunna somna inatt?
nu ska jag ialla fall läsa lite bloggar och svara på era kommentarer<3
puss så länge!

Kommentarer
Mei säger:

haha jag älskar filmen supersugen! snutarna ägde :)

Datum: 2007-12-02 Tid: 13:22:52
Blogg/URL: http://quincystyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0