På vägen hem från skolan...

hehe okej, tänkte berätta lite om vägen hem från skolan ;)

det var nämligen så här då va, att när vi slutade (halv 12, hade ingen PmA) så orkade jag inte att gå ner och äta..var inte så hungrig och ingen direkt "sug" pga. förkylningen så jag tog på mig jackan och bestämmde mig för att gå hem..när jag kom ner till entré dörrarna så står L och R där (två tjejer i klassen, mina nya vänner =)) och väntar på att L´s mamma skulle komma och hämta dom..ser dom, går fram och pratar lite och tittar ut..och vad tror ni inte det gör? självklart, det regnar...så L frågar om jag också vill följa med i bilen? vilket jag inte tackar nej till..hehe(A)

så när hennes mamma kommer, tränger vi oss tre in i baksätet (bilen var riktigt liten men söt) och hade det faktiskt riktigt mysigt! haha, L´s mamma var också jätte söt, bjöd på mcdonalds och godis^^ (dom hade varit på mcdonalds innan, så det fanns lite pommes kvar^^) och pratade på som bara den..flög över väggupplen gjorde vi också..haha kul! =)

vi åkte och lämnade av R, sen åkte vi runt lite och L fick visa hennes mamma vart hennes pojkvänn bodde (hon ville veta så hon kunde komma och hämta L om han var dum..haha;D) och så skrattade vi massa!

sen blev det dags att lämna av mig hemma.. jag tackade för skjutsen och godiset och allt och dom tackade för sällskapet ;) haha, riktigt söta var dom!

hahaha, jaa, det var det de;)
kanske inte så kul enligt er men för mig var det roligt, skrattade massa inne i den lilla bilen..länge sen man hade det så trevligt=)

så vi får hoppas på att det händer igen!
haha, juste det roligaste var ju att S (min vän) inte var med...!! haha
kan kanske tyckas elakt, men om hon hade varit med så hade det nog inte varit lika roligt, jag L och R kom liksom närmare varandra om ni förstår vad jag menar? plus att hennes mamma inte fick fel intryck på mig..hehe det är väldigt viktigt tycker jag!

aja, S skrev till mig på msn förut, och frågade om jag var blöt när jag kom hem (hon trodde ju att jag gick^^) men då sa jag som det var att jag fick skjuts hem, och då blev hon lite små sur..haha (kuul) ^^
hon skrev först "det hände en jätte rolig sak på bussen" men det var inte så kul..sen berättade jag allt och det var då hon blev lite *avundsjuk*

haha, svårt att berätta, men ni förstår nog^^

ojdå, så långt det blev;P
men aja, nu har jag berättat det roliga, nu ska jag läsa lite bloggar..
ciao så länge <3


Kommentarer
Anonym säger:

säger NEJ TACK jag med, haha xD
ha en bra dag

Datum: 2007-12-07 Tid: 14:19:21
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se
theonlymee säger:

ny header ser jag. :D snygg. :D:D

Datum: 2007-12-07 Tid: 14:20:19
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Mizca säger:

Visst är det trist när någon blir avundsjuk och sur för en sån grej?

Datum: 2007-12-07 Tid: 14:37:44
Blogg/URL: http://www.rodeback.blogg.se
Mizca säger:

Skadeglädje - den sanna glädjen =)

Datum: 2007-12-07 Tid: 14:59:05
Blogg/URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0