Tjooo

samtalet gick bra, men min näsa rinner och huvudet dunkar som jag vet inte vad efter promenaden dit och hem..jag orkar verkligen ingenting nu när jag är förkyld! ni skulle ha sett mig i går när jag åt kvällsmat, haha värsta anfådd! haha, det var rikigt jobbigt må jag säga! ;)

men imorgon ska jag nog till skolan..tror jag..
egentligen så skulle jag helst inte gå, dels så är det inte så bra att gå dit och smitta alla andra och för det andra så är det nog bäst för kroppen min att bara vara hemma och ta det lugn..men jag vill inte komma efter=/

plus att som tur är så är det ju helg nu, imorgon så jag får vila hela helgen :D

juste, torsdag idag, idag skulle jag ha sprungit egentligen..jag som var på pepp på att börja med träningen igen å så går jag och blir sjuk ! sablans, sånt här gör mig bara ännu mer deprimerad! + att mitt naturgodis som jag köpte igår är slut=/ detta kommer att bli en mööörk kväll...

hah, skoja(a) nu ska jag svara kommentarer och läsa bloggar;D
kram på er så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0