update, 6 december

*host*
*host*
*fnyyyyss*

Godmorgon igen :)

vaknade för inte så jätte länge sen, har precis ätit lite lunch här och tänkte nu blogga lite innan jag sätter på nån film tänkte jag. känner att det var väldigt bra att jag stannade hemma idag, för vi hade bara data och matte i skolan, två ämnen som jag absolut inte hade orkat..datan håller på hela förmiddagen och sen slutar dagen med en timmer matte..

jag känner mig lite bättre nu efter några timmars sömn och mat i magen :)
känns skönt, för imorse var det förjävligt, huvudet kändes jätte tungt och uppsvullet, näsan rann och rann men jag kunde inte dra in för att näsan var igentäppt, halsen sved så fort jag bara svalde lite saliv..hehe mysigt för er att få läsa det här, men that´s it! är man sjuk så är man...

nu blir det till att krypa ner i sängen igen och titta på nån film?
eller så sitter jag kvar här lite och bloggar lite mer^^
svårt val det där;) haha

ikväll blir det i alla fall samtal med tanten, klockan 16 ska jag och syster vara där..kan tänka mig att vi går ner lite tidigare eftersom syster var tvungen att byta nått på gina? aja, sånt som märks!

ha det gott ♥



Kommentarer
theonlymee säger:

svar: hehe. du har ju en grymt bra blogg. så jag var tvungen ju :P

Datum: 2007-12-06 Tid: 13:43:21
Blogg/URL: http://www.theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0