Äntligen hemma ! ^^

Heeeeey mina vännner =D

nu är jag äntligen hemma igen, efter en lååååång dag på ullared. det har varit jätte trevligt, haft "pratglada" söta tanter bakom oss hela resan, både hem och dit;P haha, så vi har allt fått oss några goa skratt!

handlat? att jag har^^ haha, nej men jag hittade faktiskt en del, inte massor men lite ;)
bilder kommer upp på det imorgon för nu är jag så himmla trött och ont i benen har jag med ska gudarna veta! ajajaj, imorgon lovar jag att jag inte kommer att kunna gå...men skit samma, det var det värt! =)

dagen har som sagt varit jätte trevlig, dock lite kallt, men jag hade ju som tur var vinterjackan;) hehe
åt ute gjorde jag och S med, haha slå den ni! satt och åt hamburgare med roliga "kork/spiral" pommes utomhus i vinterjacka och strumpbyxor jag säger bara en sak -mysigtvärre!

har tyvärr inte -som ni säckert märkt- inte kunnat blogga alls mycket idag=/
för S och jag har varit tillsamman hele dagen och vi har haft fullt upp med att boxas och krocka med gammla tanter och farbröder! hahah, jävlar ni skulle ha sett oss där med våra två vagnar, vi bara to fart och sprang in i allas vagnar och knuffade ner alla med våra väskor för att ta oss fram;) yeees!

tror också att jag har början till nån muskelinflamation i ena benet..eller det känns mer i det vänstra än vad det gör i det högra..och inte hjälpte det nu när jag har gått hela dagen lång! tvärtom, sitter nu och har bara lust att kapa av benen, eller nått?
ska ta en värktablett och länga mig och sova för imorgon är det skola igen=/
som tur är så har vi sovmorgon och börjar inte förns 10 så jag får sova ut lite mer i alla fall;)

idag har jag varit vaken ända sendan halv 5 imorse! S somnade ju på bussen upp men jag kunnde inte..hade sån värk i nacken men aja, det jämnar väll ut sig nu i kväll, kommer somna ögonaböj så fort lampan släcks;D haha

ojojoj vilket långt inlägg =)
men det bjuder jag på! haha
för nu ska jag hänga upp alla kläderna och lägga undan alla dagens inköp sen krypa i kojs..
tror jag hinner att blogga en snabbis imorgonbitti innan skolan börjar, kan inte lova nått men vi kan ju allt hoppas på det eller hur!? ;D

godnatt mer er kära läsare!
hoppas eran dag har varit lika bra som min -bortsätt från värken i benen och alla blåmärkena från galna kärringar med vagnar^^ haha

pussar och kraaamar ♥♥

image68

(foto: google.se)

Kommentarer
alexandra säger:

svar: godnatt på dig också =)

Datum: 2007-11-06 Tid: 22:41:16
Blogg/URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se
Sandra säger:

Svar: Ja absolut :) Ja, super bra faktiskt. Själv? :)
Kul att du hade trevligt idag, och fick lite handlat. Alltid skoj ju. Trist med benet, hoppas det känns bättre imorgon.
Kolla in utmaningen på min blogg också. Sov gott.

Datum: 2007-11-07 Tid: 00:00:03
Blogg/URL: http://froggie.blogg.se/
Emelie säger:

Har aldrig varit på Ullared men vill gäärna dit! Är det värt ett besök? :)

Datum: 2007-11-07 Tid: 00:04:36
Blogg/URL: http://pancaakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0