Årets första julklapp...

....ÄR KÖPT!

i igår (tidag, 20 november) införskaffades årets första julklapp -utav mig, till pappa och M :)
inte illa för att vara mig, då jag alltid köper klappar i sista sekunden (A) men i år var jag duktig, nu när jag väl har börjat så kommer det nog bara att rulla på (eller ska jag säga in?)

klappen innehöll i alla fall denna roliga sak (som säker många redan har)...

image134

Denna POPCORNMASKIN kan jag lova er kommer att användas flitigt!
vad trodde ni egentligen? jag bor fortfarande hemma & jag älskar popcorn!
så på sätt och vis kan man ju säga att det är en julklapp till mig också(A) haha

Kommentarer
Therese säger:

Åh, tack för tipset ;) hur mycket kostar den? :D

Datum: 2007-11-21 Tid: 22:32:51
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0