clementin-monstret med upp pumpande muskler..

okej, dagens träning är avklarad, nu blir det till att ta det lugnt och äta en himmla massa clementiner/mandariner (?) samma sak och titta på tv eller nått i den stilen..=)

pilatesbollen och jag har blivit riktigt bra vänner nu, i början var det riktigt svårt med balansen och så, jag kan säga att balans och jag ALDRIG har hört ihop på någotvis, min balans suger rent ut sagt, men nu jävlar;) haha tänk er själva vilken balans man måste ha för att kunna göra en massa olika övningar på en gummiboll...precis!

nej, nu ska jag inte sitta här och ruttna bort, har lite läxor jag måste göra nu med kom jag på=/ sablans, men aja.
imorgon slutar jag jätte tidigt -redan 20 över 10=D haha, skönt va!?
tre lektioner än iställda så vi har bara engelska och matte på morgonen, dock har jag engelska-redovisning, men skit samma, det går som det går;)

syns imorgon igen kära ni!
sov gott, puss och kram ♥

Glöm in att lämna en liten kommentar innan ni går:)<3

Kommentarer
Josephine säger:

ja det är bara att du börjar ta lektioner. jat tycker det är jätte roligt :D Träffar många roliga människor. och dessutom allt kläderna, haha

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:03:27
Blogg/URL: http://josephinewestling.blogg.se
Anonym säger:

japp konsertet is the shit ^^ haha

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:12:10
Josephine säger:

kläderna är ju mest som underkläder med fjädrar osv, du har nog sett förr? :p

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:13:32
Blogg/URL: http://josephinewestling.blogg.se
Ida säger:

Ja men sen så har du väl idrott på skolan också..? Det gör mkt!
Tyckte inte heller jag tränade tillräcklgt förut heller, men nu inser jag att jag tränade mer än nödvändigt. Är ju inte bra att träna för mkt heller!

Jodå kan träna styrketräning och sånt, men det är ju så himla tråkigt tycker jag! Jag kan inte ut och springa längre, tyvärr.. Men jag hoppas att jag kan börja spela basket igen nån dag..!

Lycka till med läxorna nu och ha en trevlig kväll! :)

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:17:05
Blogg/URL: http://daaarlingen.blogg.se
Litetp säger:

Haha, jag vet vad du talar om. Jag var på gymmet idag och i slutet ska jag göra situps på pilatesbollen. Jag klara knappt av det utan att rulla av. Kan tänka mig hur svårt det måste vara att göra en himla massa övningar på den. ;P

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:32:29
Blogg/URL: http://litetp.blogg.se/
gallon.blogg.se säger:

svar: Yes, jag har boken. "let me in" heter den och du hittar den på BokAkademin, den ska finnas ute på dom flesta kobhandlar kostar några hundralappar! men den är värd varje liten krona:)

Datum: 2007-11-12 Tid: 23:24:30
Blogg/URL: http://gallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0