cykeltrip till granskogen

precis hem kommen, har varit på maxi med pappa och systrarna ( graff? nej, bara E och Z=/ ) och köpt naturgodis till kvällen, fast det kommer (om jag känner mig själv rätt) inte finnas någonting kvar till i kväll så vi har lite popcorn som jag kan poppa i så fall;D hehe *gottegrisen jag*

ska snart ut och cykla med pappa och lilla syster (5år) hon har för inte så länge sedan lärt sig att cykla utan stödhjul (WOW) så vi ska cykla bort till skogen och sno med oss lite granris(A) 
ibland gillar vi att agera tjuvar! =D

image52

ikväll är det reprisen på MVT music awards 2007 =D !!
eftersom jag inte var hemma igår så får jag se reprisen ikväll, vilket inte gör så mycket...
har ju redan sett Tokio Hotels framförande (vilket var HUR COOLT SOM HELST i slutet) och när dom tar emot priset och allt:D men man kan ju inte få för mycket av dom;P längtar till ikväll..haha

det börjar klockan 22-02 ikväll/natt för er som missade det igår 
men jag ska börja titta från klockan 21 då "the res carpet" alla kändisara kommer in och allt!
gaaahhhiie jag längtar! haha

nej, nu ska jag cykla =D byebye
 

Kommentarer
Emelie säger:

Förstår mig heller inte riktigt på litan, först är man helt plötsligt med å sen är man borta bara sådär..

Datum: 2007-11-02 Tid: 16:11:01
Blogg/URL: http://eminly.blogg.se
Kajsa säger:

Men jahaaaa.. var MTVgrejen igår? Jaja men då missade jag ju det big time. Satt liksom inknölad i bilen och sjöng hela vägen från Umeå under kvällen igår. haha ^^

Datum: 2007-11-02 Tid: 17:00:22
Blogg/URL: http://aenigma.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0