deprimerande

Guuuud, kan man ha tråkigare än vad jag har just nu? plus att jag är riktigt irriterad..dålig kombination=/
imorgon är det skola igen också, gör inte saken så mycket bättre, skulle göra F&S läxan men fattar nada? får fråga om hjälp på lektionen imorgon, orkar inte vara med på idrotten heller, allt är bara skit!
inte meningen att tråka ut er nu, men jag måste bara få skriva av  mig lite, man kan inte vara glad hela tiden right?
kort på naglarna blir det tyvärr inget idag heller, jag får inte riktigt till det..kanske imorgon, vi får se..?

jag hoppas i alla fall att ni har det mycket bättre än vad jag har här och att eran dag har varit lyckad!
kram på er ♥

Kommentarer
Emilié säger:

Tack, tack! Hoppas helgen har varit bra!

Datum: 2007-11-11 Tid: 18:36:43
Blogg/URL: http://sockerplast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0