fredag = idol ?

Ikväll är det idol igen, endast fyra personer är kvar..Daniel, Amanda, Marie & Andreas :)
VEM VINNER OCH VEM FÖRSVINNER?

själv tittar jag tyvärr inte på idol, eller jag började men sen har jag haft annat för mig så jag har kommit bort i från det=/ men jag vet att det är väldigt många där ute, även i bloggvärlden som är duktiga och följer det !

så min fråga till er är: VEM VINNER & VEM ÅKER UT IKVÄLL?

image140

ikväll
sjunger dom inte bara en låt heller utan två!

Daniel :
Roxanna -the police
               Livin on the egde -aerosmith

Amanda : You really got me -the kinks
                   I´m just a girl -no doubt

Marie : You oughta know -alanis morissette
              Weak -skunk anasie

Andreas : Heaven is on fire -kiss
                   Livin on a prayer -bon jovi

Kommentarer
Tobias säger:

Svar: ja de bör du vara ;D

Datum: 2007-11-23 Tid: 15:51:49
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Anna säger:

asså det är ju bedrövligt att Daniel åkte!

Datum: 2007-11-24 Tid: 09:00:50
Blogg/URL: http://storrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0