Girl power !!

nu ska jag sova...eller okej, försöka i alla fall;)
blir nog att jag är fast här framför datorn ett litet tag till sen lägger jag mig och läser eller nått, komma på lite andra tankar..

kvällen har varit lugn, har tittat på Ugly Betty och Desperate Housewives :)
samtidigt som jag har fixat naglarna igen^^ haha mina naglar har gått och blivit mitt ALLT ? hah, jag var verkligen inte den här tjejen som jag är nu, förr..förr brydde jag mig inte alls om vilka kläder jag hade på mig (okej, inte så jätte viktigt nu heller men skit samma) eller fixade naglarna eller nått, dom bara fanns där men nu? hah, jag vet inte vad som har hänt? jag har nog "fallit gör bloggtrycket" haha, tjejer jag säger bara tjejer sutch a pussy;D haha

nej, nu ska jag försöka slita mig här ifrån;P
sov så gott kära ni! kraam ♥

Kommentarer
rrahel säger:

hade inte du sagt ngtsåhade jag trottatt det var du xP menmen närman ser efter så ser man att det e lindsaay :P

Datum: 2007-11-20 Tid: 22:47:34
Blogg/URL: http://japo.blogg.se
maisa säger:

åh desperate houswifes var så bra idag! det är det alltid men idag var det skitball i början

Datum: 2007-11-20 Tid: 22:53:00
Blogg/URL: http://princessdarling.tjejsajten.se
Alex säger:

hehe jag skrev ett inlägg om min hockeykarriär, om du har lust att läsa :p orkar itne dra allt, men japp jag har lirat. Haha det kommer som en chock för många.

Jag förstår precis hur du känner, och jag lider med dig.. har haft det nästan llikadant fast mellan andra personer , inte om min mor. Så jag förstår dig helt. Håll ut tjejen! Kram

Datum: 2007-11-21 Tid: 12:48:39
Blogg/URL: http://palex.blogg.se
Sonja säger:

Mina naglar har tagit över mitt liv ju! ;P Äsch, man utvecklas ju under en längre tid, sålänge du gillar att skuffa med naglarna, och vill ha dom snygga så är det väll bara finfint :)

Datum: 2007-11-21 Tid: 13:26:19
Blogg/URL: http://SoosB.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0