Godmorgon

sitter här och är håll i er -färdig för skolan!
HAH,
jag brukar alltid vara klar sekundrarna innan jag måste springa iväg för att hinna till skolan, men nu har jag liksom 40 minuters "ledigt" =D sköönt!

idag är det fredag snart helg för mig och för många andra också..
ikväll blir det nog bara till att vara hemma, vi ska äta gott här och titta på tv/film och bara mysa med familjen<3 kan bli trevligt, hoppas jag!

imorgon lördag däremot har jag ingen anning om vad som händer?
vill så gärna till linköping, måste hitta ett par *till* skor, och skopunkten där har ju massa, och så vill jag ju självklart till indiska för dom har så mycket fina grejer:D
men vi får se, känner jag pappa rätt så har han en hel del saker att göra här hemma -i garaget.

juste, haha tänkte "börja mitt nya *nyttiga* liv idag" men pilatesbollsövningarna när jag vaknade, så jag ställde klockan på halv 6 (brukar vanligtvis gå upp klockan 6) men tror ni jag orkade?
haha, nee jag låg kvar och slumrade till den där halvtimmen, typiskt mig!
men tänkte köra några övningar senare sen efter skolan..^^

nepp, nu ska jag svara på era kommentarer!
bloggar snart igen, puss

Kommentarer
Tobias säger:

Skönt att vara kvar i tid, brukar oftast inte klara det ;)

Datum: 2007-11-09 Tid: 07:07:54
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0