Godmorgon

sitter här färdig och klar inför skolan..
gick ju och la mig jätte tidigt i går, 20-20.30 där nånstans släckte jag lampan och somnade på en gång! vaknade inte förns i morse då mobilen ringde (ställer klockan på mobilen) och kännde mig hur pigg som helst :D
måste göra detta fler gånger känner jag, mår jätte bra! haha;D

jag menar varför sitta uppe när man ändå inte har nått att göra och man börjar bli trött? då tycker jag man lika gärna kan gå och lägga sig och få sin skönhetssömn=)

idag är det som sagt skola, snöstorm är det ute också, blåser som attan!
har precis ringt morfar och fråga om han kunde skjutsa oss till skolan(A) och han är ju för snäller lilla morfar<3
han kommer och hämtar upp oss 20 i nu, så jag har några minuter till på mig att fixa det sista..

idrott idag också=/ mindre kul..
på schemat står det pingis/styrka så vi får se vad det innebär? hoppas inte på nått allt för jobbigt;P haha

men nu måste jag dra mig från datorn..
ni får ha en bra dag! kraaam ♥

Kommentarer
Therese säger:

Låter underbart skönt att ha sovit så länge! :D

Datum: 2007-11-26 Tid: 18:04:01
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0