Hallååå

nu sitter jag här hemma, och ska snart iväg igen^^ haha
ikväll blir det att ut och äta med några tjejkompisar=D det var länge sen nu så det ska bli jätte kul!

igår kom jag aldrig hem igen=/
eller okej, det där lät värre än vad det var..jag orkade inte gå hem igårkväll, hehe
det blåste och det var sent och mörkt och nej, jag orkade helt enkelt inte;P

MEN jag skulle ha gått hem, för jag kunde inte somna sen..självklart somnade S på en gång när lampan släcktes men inte jag..dels så var kudden helt fel -väldigt hård- sen så hörde jag vinden och en tickande klocka (en bomb?) PLUS  S som låg där bredvid och snarkade/andades tungt det var ett helvete med andra ord!
menmen, efter många vändningar och knuffar på vännen så somnade jag tillslut -lite från och till.

Inatt ska jag sova hemma och sooova hela natten lång!

image49

hittade ingen annan bild, men ungefär så här såg det nog ut igår kväll..bortsätt från att jag är en tjej, ingen kille...eller?

Kommentarer
Carolita säger:

Eller? hahahahahah! skön du är

Datum: 2007-11-01 Tid: 20:08:41
Blogg/URL: http://chululi.blogg.se
Josefin säger:

svar: ja precis, ha :p

Datum: 2007-11-01 Tid: 21:05:20
Blogg/URL: http://josefing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0