Heeeeey

Som ni såg i förra inlägget så har jag cyklat hem i snöstorm! och så menar jag verkligen snö + storm! inte så värst populärt, om man säger så..jag kommer att bli sjuk=/

ikväll blir det film och mys med några tjejkompisar och deras pojkvänner *kul*
kommer sitta där själv och vara rädd (ska se skräckfilm) menmen, vad har jag för val? (A)

fick sluta halv 1 idag:D
men fick sitta och vänta på att S skulle sluta, hon hade en extra lektion, men som tur var hade jag ju A som satt och väntade med mig:)

nej, nu ska jag våga göra en sak (Tror jag?) som jag inte vet om jag kommer att ångra mig för att jag har gjort, eller tvärtom? gaaahiiee, har jätte ont i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0