Hemma :D

heeeeey mina vänner ! ^^

nu är jag äntligen hemma igen, dagen har sätt ut som följande:

sprang till bussen dirket efter "mobilbloggningen" imorse och hann precis! var i skolan, hade bild på morgonen -riktigt kul faktiskt- vi målade på stafli och grejer;D haha jag var bäst!
efter skolan gick jag in till stan., tillsammans med Anton, vi är så hurtiga av oss;)
eftersom S har en extra lektion i svenska och jag inte orkade att vänta på henne så fick A "underhålla" mig ;D
vi gick hem till J som bor typ i stan och mumsa glass i stora lass =) hah, riktigt gott!
satt där ett tag och pratade/skrattade, hade riktigt trevligt=)
sen så ringde S och vi gick till busstationen för att hoppa på bussen till linköping..nej jag är ingen linköpingsbo!
åkte dit, mötte upp I och gick runt på stan och glodde som ett par hökar -jag var inte på humör kan jag säga! hade riktigt ont i huvudet och kännde mig allmänt seg=/ efter stan tog vi bussen in till Ikano och skopunkten -där jag föresten hittade ett par vinterskor :D jätte söta, kan visa bild imorgon!
efter ikano tog vi bussen hem och nu är jag nästan precis hemmkommen..har bara slängt i mig lite mat eftersom jag var riktigt hungrig! har inte ätit nått på typ hela dagen..bara glass hemma hos J vid ett..? jag var hungrig okej!?

haha, ser att texten är lite jobbig att läsa..men skit samma;D
ni som har kommit så här långt ner tycker tydligen att min dag har varit intressant och det är ju kul att veta:D haha

nu blir det film för min del, med älskade systeryster =)
vi ska se Hostel...någon som har sett den?
den ska tydligen vara riktigt läskig..jag kommer att somna(a)
haha jag är riktigt trött! men jag ska i allt som står i min makt att försöka hålla mig vaken^^
önska mig lycka till...;)

hoppas eran dag har varit bra!
svarar på alla era kommentarer senare sen..min syster är irriterad på mig här för hon vill sätta på filmen nu;)

puss och kram
så länge, måste skynda! ♥

Kommentarer
theonlymee säger:

låter som en jätte bra dag. :D

Datum: 2007-11-30 Tid: 22:43:24
Blogg/URL: http://theonlymee.blogg.se
Linnea säger:

Åååh, Hostel är ju bara så grisig och grotesk haha :) man undrar bara vilka sjuka jävlar som ens kommer på att göra en sån film :P

Datum: 2007-11-30 Tid: 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0