Hjärntrött och röda ögon

okej, min hjärna börjar att bli riktigt tung..är hur trött som helst känner jag nu..skolan och alla dess läxor tar kål (stavning?) på mig! imorgon är det tidig morgon så det är snart dags för mig att krypa i kojs..

efter skolan blir det till att cykla hem till mamma, hon ska följa med mig till tandläkaren eftersom jag tydligen ska till någon annan tandläkaren som jag för det första inte fattar varför? och för det andra inte har nån aning om vart den ligger eller vart jag ska ta vägen? haha, så mamma får följa med^^
sen blir det synsam för min del, måste göra nån synundersökning till körkortet, så jag kan börja övningsköra lagligt hehe, kan kännas lite tryggare så;) för nu har jag bara kört på typ landet där ingen polis ser mig och där jag inte har några "offer" att köra på..säckert -ja visst! men inte särskillt roligt...

nope, ska se det sista av greys nu (har redan sett dom här avsnitten, men i brist på annat..)
sov gott, puss och kram

image117

se upp, för snart kommer jag! ;)

Kommentarer
Alex säger:

Lycka till hos tandläkaren imorrn :) sov gott! =)

Datum: 2007-11-14 Tid: 22:55:25
Blogg/URL: http://aleqz.blogg.se
Elisabet säger:

Lycka till med körningen!

Datum: 2007-11-15 Tid: 13:56:44
Blogg/URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0