jag har fuskat!

yes, ni läste rätt jag har fuskat...
sitter här precis insmord i brun-utan-sol ;)
vad ska man göra annars så här sent på året då man inte kan gå ut i gräset eller cykla till stranden för att sola? eller när man inte orkar åka till stan för att sola solarium? juste, fort och smidigt, bara smörja in sig och vips (dagen efter) genas lite brunare;) haha

men det här brun-utan-sol har ju såklart sina svakor också, man kan ha oturen att bli orange =/
vilket kanske inte är så kul, kan jag tycka, men smörjer man in sig ordentligt och jämt så funkar det! =)

haha, okej, nu har ni fått er en liten "brun-utan-sol lektion" ^^

förövrigt så kom jag hem från en promis med pappa och hund för inte så länge sen, det var riktigt skönt ute! kännde att jag var tvungen att komma ut efter kvällsmackan :P det blev nog lite för mycket..
pappa hade köpt hem frallor/låånga frallor, räkor, ägg, sallad, olika röror osv. skit gott! :D
haha,
så det behövdes en promenad efter det;)

juste, jag och pilatesbollen är duktiga också! (eller jag är ju duktigast)
vi har faktiskt hållt i hop länge nu!

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0