jag hatar att uttrycka mina känslor..

samtalet gick bra, jag pratade inte så mycket vilket jag visste att jag inte skulle göra eftersom jag hatar att uttrycka mina känslor inför andra när personerna det handlar om sitter bredvid, jag hatar att börja gråta och alla genast ska tycka synd om en när det inte alls är mig dom ska tycka synd om..
men i alla fall, samtalet är över nu, syster och jag har "beställt tid" för att själva (eller tillsammans) prata med hon från soc/navet och berätta mer om vad vi tycker och hur vi känner..ska bli skönt!
kännde det på mig på en gång när vi satte oss där att det här var verkligen inte rätt, jag kännde att jag inte alls kunde sitta och prata om vad jag känner inför mamma själv och framför allt inte när han satt där bredvid och sa emot minsta lilla...jag hatarn!

men som sagt, nu är det över och det ska bli skönt när syster och jag får prata ensamma med A (vi döper henne till det;P)

nu ska jag fixa lite kvällsmat här, blir antagligen någon torr macka och mjölk?
nej nu ska jag inte vara så negativ, pappa sa precis att vi skulle göra några varma mackor :) mumma<3

Allt bra med er? =)


Kommentarer
tilda säger:

svar: jo hehe dt tror jag. På ett dagis ;) miihi. kram .

Datum: 2007-11-20 Tid: 19:49:23
Blogg/URL: http://baratildis.blogg.se
Maria säger:

Hoppas du får en trevlig kväll...

Datum: 2007-11-20 Tid: 21:58:25
Blogg/URL: http://larose.blogg.se
Alex säger:

hehe ja, det är en gammal hockeyskada :/ ...

Hur mår du då? Läste ditt inlägg..
Kram

Datum: 2007-11-20 Tid: 22:00:59
Blogg/URL: http://palex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0