kärlek? eller vad är det som händer?

Det finns en kille på skolan som jag verkligen inte kan få ur mina tankar...det går bara inte!
det kan inte gå en endaste dag utan att jag tänkter på honom...inte nog med det, jag ser honom minst 3 gånger om dagen pga. att våra "korridorer" ligger på samma plan -höst upp!

redan från första dagen iskolan fick jag se honom och kan nu inte släppat...vad är det som händer med mig?
jag blir tokig! jag hatar att alltid "falla" för pojkar jag ändå inte har nån chans på...
visst, det kanske inte är nått "speciellt" över just honom men ändå...

varje gång vi går förbi varandra vill ingen av oss direkt "titta" men innerst inne så är det det vi verkligen vill! man vill bara ställa sig och glo rent ut sagt (men det kan man ju inte direkt göra, för hur dumt skulle inte det se ut?) man smälter och blir alldeles varm, nästan generad..haha, vad är det med mig??

saken gör det ju inte bättre att S vet om att jag tycker han är söt, för då blir det ännu pinsamare att titta! haha *hemskt*

men det som känns bra är att vi båda vet att vi exicterar, om ni förstår vad jag menar? det är inte bara jag som vet att han finns, utan han vet att jag också finns där..

haha, allt låter så dumt -jag vet!
men vad ska jag göra? jag måste ju lätta på mina känslor lite här..det är ju trotts allt min dagbok ^^ (med syfte på namnet)

varje kväll längtar jag till nästa skoldag för att komma dit och få en skymt av honom, jag blir så glad, så lycklig så varm hela jag..

herregud, kan man verkligen bli kär i en person man inte känner??
eller det här kanske inte har med kärlek att göra? bara en fix ideé ?`

men samtidigt -tyvärr
så känns det inte som om man är intressead eller vad man nu ska säga?
för borde han inte ha gjort nått då? minsta lilla tecken? eller är det kanske jag som är dålig på den fronten?
har lagt till honom på bilddagboken - JAG ÅNGRAR DET, okej!
jag låter nu som en fem åring eller nått? men det är sant, vi har pratat, eller inte pratat, jag komentera en bild, han svara, jag svara igen och sen han...thats it!

vad händer nu då?
vad ska jag göra?


image137

Kommentarer
Karin säger:

reebok gillar mig:)

Datum: 2007-11-22 Tid: 17:12:58
Blogg/URL: http://karinolofsson.blogg.se
maharadija ! säger:

prata med honom eller något :D va heter du på bilddagboken förresten ? :D

Datum: 2007-11-22 Tid: 17:16:35
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
Stina säger:

Ååh, det där låter härligt ju :) Jag tycker att du ska snacka med honom, bryta första isen.. Och sen kommer du ju märka om han är lika underbar som han verkar :) Good luck ^^

Datum: 2007-11-22 Tid: 17:36:34
Blogg/URL: http://tillsammans.blogg.se
maharadija ! säger:

men du har ju sån lösenordsgrej så ja kommer väl inte in på din siida va ? ..

KRAAAM gillet ;)

Datum: 2007-11-22 Tid: 17:54:24
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
Anna säger:

Hihi, löööv is in the air.
Men seriöst, våga ta första steget! Varje gång jag har gillat en kille och så, så har jag varit för feg för att göra det, och GUD så jag ångrar detta!

Datum: 2007-11-22 Tid: 18:07:34
Blogg/URL: http://storrea.blogg.se
Therese säger:

Aaw :D jag säger som de andra; bryt isen om han är intresserad kommer han prata med dig också :D ..Fast jag vet att det är lättare sagt än gjort :P

Datum: 2007-11-22 Tid: 20:41:24
Blogg/URL: http://tb9.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0