min lediga dag -inte så ledig längre

Godmorgon :)

idag är jag ledig och min hjärna har stalt in sig på att vakna runt 11-halv 12 varje dag nu när jag har haft sovmorgon..? som tur var så väckte lille bror mig genom att rusa in på mitt rum med telefonen i högsta hugg, men det var bara pappa som undra om jag fortfarande sov..? onödigt i know!

idag då, måndag..?
jag är fortfarande ledig^^ och ska (när syster kommer hem från jobbet) åka till linköping och titta lite bland affärerna där=) trevligt trevligt, vem vet kanske jag hittar nått?
jag är i alla fall ute efter ett par skor som jag kan ha nu när det är kallt och dant ute, sen vill jag gärna till indiska osv. ;)

efter linköping vet jag inte vad som händer? kanske sätter mig här och fortsätter att titta på o.c avsnitt?`
hahah, man är verkligen fast!

åh, juste jag har klippt mig under bloggpausen också^^
jag som var så van vid mitt långa (fina) hår har nu gått och blivit korthårig? eller okej, inte kort kort utan lite mer halvlångt? aja, fint är det, men mitt hår kommer snart växa ut igen och vara lika långt som alltid..eftersom mitt hår växer som ogräs!? undra varför?

aja, nu ska jag börja fixa lite här, vi åker vid 13 :)
ha det bäst! kram ♥

Kommentarer
Anna säger:

Tack tack.. Det får jag nog! =)

Datum: 2007-11-19 Tid: 11:56:29
Blogg/URL: http://moranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0