skogsmulle

Backe ner och backe upp svettigt var det och andfådda var vi  -men fann granris det gjorde vi!

efter skogen cyklade jag vidare hem till mormor och morfar för att prova den ena benvärmaren som mormor virkat färdigt -jätte mysig och hur söt som helst!
dom kommer att sitta perfekto på mina ben nu i höst/vinter =D jag är jätte glad! och tacksam över att ha min mormor tilhands;P hehe

jahopp, vad har jag mer att berätta?
pappa håller på att steka hamburgare (hemma gjorda -of course) så snart är det mat<3
jag har varit snäller och hjälpt honom med smörgåstårtan som vi ska mumsa i oss imorgon också. jag älskart! framför allt pappas egna -hur god som helst! :)

image53

visst bli ni allt lite sugna? ;)
(obs, inte våran tårta, fann denna på google.se eftersom våran inte är färdig^^)

nej, nu är det hamburgare för min del och senare sen MTV =D=D=D !!
see ya!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0