snart blir jag HELT brunögd också...

yes, jag och en kompis ska beställa linser *igen* mina gamla har gått ut eller okej, det var jätte länge sen dom gjorde det men jag har ju använt dom ändå eftersom det inte har varit nått fel på dom men nu är dom alldeles för gamla så nu måste jag ha ett par nya;) BRUNA så klart!

eftersom jag har ett halv brunt öga (högerögat) så kan det kännas skönt med två hel bruna;) haha

förövrigt så händer det inte så mycket, packar gympakläderna tills imorgon, min t-shirt är på vift så jag har sprungit runt i hela huset för att hitta den..pappa får hjälpa mig och leta senare sen:P
har duschat och smörjt in mig i brun utan sol så jag blir något brunare igen..soom mutch nicer;D haha

imorgon är det skola igen..intressant!

Kommentarer
sofie säger:

vad snyggt med burna linser

Datum: 2007-11-25 Tid: 15:46:01
Blogg/URL: http://hotstuffs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0