söndag

Tjohej! ;D

måste bara säga att jag är jätte nöjd över mina ny målade och fixade naglar;) haha
fixade franskmanekyr på mina egna naglar, och det blev faktiskt helt okej! bild kommer senare, har inte tagit någon nu och jag måste hoppa in i duschen..

kom precis hem från en promenad med syster, vi gick längs kanalen och pratade en massa skit(a)
haha alltid lika trevligt=) Vi pratade bland annat om systers flytt (hon ska flytta till göteborg, hennes pojkvänn bor där så dom ska flytta ihop) och om min så kallade "framtid" om jag nu har någon? osv ^^

nej, nu blir det duch, mat och "förberedelse" inför skolan som börjar imorgon igen. shhhiieeet va fort helgerna går, känns som om jag bara går i skolan aldrig ledigt, men aja, life sucks thats it! ;P

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0