Tillökning i "väskfamiljen" =D

Sorry för den riktigt dåliga uppdateringen idag, men jag bara inte orkat
eller jag har ärligt talat inte haft tid!?

morfar skjutsade oss tíll skolan imorse eftersom det snöade som attan (snöstorm) när jag kom till skolan hade vi F&S prov, gick väl sisodär skulle jag tro? får reda på provet imorgon...*spännande*
efter skolan gick jag och S till stan för att göra den jobbiga fältuppgiften som jag skrev om i några inlägg tidigare..inte kul, men ett måste så vi gick till hemtex;)
efter läxan kom S´s pappa och hämtade oss eftersom det började att snöa som in i bomben..snällt av han!
vi kom hem till S och satte oss med alla läxorna som ska vara klara till imorgon...efter det knallade jag hem till mig och åt pankakor:D jag var så himmla hungrig, det kunde inte har blivit mycket bättre än pannkakor kännde jag;D haha

juste, mina väskor har kommit i dag med =D
superglad! haha

image129image128

den "svartvita" är inte alls "svartvit" utan mer "beigesvart" men hur snygg som helst! och STOOOOR :D:D
haha trodde inte den skulle vara så stor, blev helt paff när jag fick hem den, men den är verkligen helt perfekt :D
hah,
jag är super glad!
den gråa var också riktigt fin! lite mindre än vad jag trodde...men helt okej;)

nu är frågan vilken jag ska använda imorgon? ^^
haha

nu blir det lite fixing här, ska ta mig en ipren också för nacken mår inte riktigt bra=/
men hoppas allt är bra med er? kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0