27 oktober (dålig fantasi på rubrik)

Godmorgon *igen*
nu har jag fått mig min skönhetssömn och magen är rätt mätt efter all frukosten;P
eller okej, jag kan avslöja att jag har ätit lite godis också..haha, de bara slank ner, inget jag kunde göra åt saken?(A)

idag är det lördag och jag vet inte alls vad som händer?
vad ska ni göra?

funderar på att gå ut en sväng, men jag vet inte riktigt om jag orkar? det är ju så kallt!
men vi får se..

okej, det här känndes som ett jätte onödigt inlägg, men men, skit samma:D
hoppas allt är bra med er, ni får ha en toppen dag!
kraam

Kommentarer
Malin säger:

jag ska fixa i ordning min kompis och kolla på den nya tvn vi köpte i dag :D Ha det fint!

Datum: 2007-10-27 Tid: 12:03:38
Blogg/URL: http://guldfest.tjejsajten.se
maharadija ! säger:

ah det kanske betyder det, det var ju en fin mening iallfall :)

Datum: 2007-10-27 Tid: 12:12:05
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0