aktiva listan = ??

upptäckte nu att jag inte längre är med på "aktiva listan" lite synd, jag förstår inte riktigt hur den listan går till?
men jag hoppas så många som möjligt hittar hit=) för det är hur kul som helst när jag ser alla som är så aktiva och lämnar en kommentar! :D

sitter här hemma nu i alla fall, tog mig en promenad hem från nya möbelaffären vi var på mamma och jag, kännde att jag var tvungen att komma ut och röra på mig lite till (jag cyklade ju allt 5km till mamma i morse) ;P

tog lite bilder från mammsen (mest på chanel^^)
måste bara lägga över dom på datorn och lite så, sen kommer dom ut hit på bloggen:)

ska bara fixa lite....

Kommentarer
Julia säger:

svar: ja tombraider-angelina ja, jag får göra så gott jag kan ;) haha. aa den är flummig den listan! stog oxå med där, mina besökare ökade ggr fyra ungefär och DÅ försvann jag? wierd shitt :s

Datum: 2007-10-30 Tid: 16:29:01
Blogg/URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0