Första kursen är avklarad!

Sitter här hemma nu, eftersom vi fick sluta jätte tidigt, redan kvart i 10 =)
hade bara datakunskap som föresten slutade idag? fick reda på det förut, för efter lovet så ska vi börja med webbdesign istället? härligt säger jag! haha

så då var första kursen på gymnasiet avklarat för min del:)
tror också att jag kommer att få ett MVG i kursen, eftersom jag har fått MVG+ på båda proven, hoppashoppashoppas!! ^^

nej, nu måste jag sätta mig ner och skriva rent/klart min svenska novell=/
mindre kul, men ett måste tyvärr...

bloggar senare sen igen!
kraam

image1

foto: Katherine Heigl ´

Visst är hon bara för underbart vacker!?

Kommentarer
Maria säger:

yes she is!

Datum: 2007-12-13 Tid: 15:56:52
Blogg/URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0