GODMORGON =)

OJOJOJ kommentarerna bara rammlar in och jag blir bara GLADARE och GLADARE! Tack snälla ni, alla är ju bara för söta:D

Lovar
att svara på alla era kommentarer senare sen för nu hinner jag tyvärr inte=/
sitter och trycker i mig min "frukostmacka" med ett glasmjölk här nu framför datorn lite snabbt, för det är nämligen så att jag ska hem till mamma idag och äta mat:)
syster skulle också med men så fick hon jobb i morse så hon är och jobbar nu, men vi skiter i henne(A) hehe, jag får med mig lite mat hem som hon kan ta sen efter jobbet, för man vet aldrig när hon är ledig, dom bara ringer in henne, så vi kan aldrig riktigt "bestämma en tid" vilket är jätte tråkigt..menmen

igår låg jag och läste jätte långt! :D
boken är ju för roolig! jag började som jag sa igår från första början, så jag vet ju lite vad som kommer att hända^^ men det gör inget;P lääängtar tills jag kommer till den andra boken..hihi

vad ska ni hitta på idag?
kanske jobbar några? andra vara hemma och dega kanske?
(som jag^^)



image36

Medans jag är borta så får ni njuta utav den vackraste (enligt mig) bilden på Angelina Jolie
visst är hon så underbart vacker!! ? 

HA det bra så länge, kram♥

(obs. när jag kommer hem tänkte jag bjuda er lite på mina "boktips", så håll ögonen öppna!) =D

Kommentarer
Jam säger:

sådär , lägg till mig nu =)

Datum: 2007-10-30 Tid: 10:17:48
Blogg/URL: http://www.metrobloggen.se/lankar
Julia säger:

svar: ja jag tror det blir angelina men så ser jag den här bilden i din blogg nu och då känns det som fan det går ju inte xD haha. men jag får försöka fixa till det så att kläderna liknar helt enkelt ;) ha en jättebra dag!

Datum: 2007-10-30 Tid: 12:43:51
Blogg/URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Emelie säger:

Vacker bild :)

Datum: 2007-10-30 Tid: 13:23:08
Blogg/URL: http://eminly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0