Godnatt Godmorgon ?

Kom hem för en liten stunds sen, vi har haft det jätte trevligt=)
tyvärr så blev det inget inlägg innan jag åkte för internet var helt cp och var segt som attan så jag orkade inte vänta, eller jag hann inte vänta rättare sagt=/ hoppas inte det gjorde nått? :)

vi har i alla fall tittat på film, två filmer=)
först så blev det 1408 -som inte var alls så bra och läskig som jag trodde.. den var mer pychofilm om ni förstår vad jag menar? massa tänkande osv, sen tittade vi på instängda -den däremot var mycket läskigare..haha
inte så jätte bra slut dock, men bättre än den första filmen:P snacka om att jag var lite skrämd när jag gick hem..haha klockan 1 på natten liksom -ganska så mörkt ute om man säger så...^^
men så fort jag kom innan för dörren så var jag inte lika rädd längre, för där kom en stor klumpig hund fram och var super glad:D haha, han är ju för goer lilla gubben..!

nu blir det sängdags för min del, eller först så ska jag svara på era söta kommentarer förstårs!
imorgon är det godislördag jag länktar, eftersom jag är enormt sugen på godis nu...hehe typiskt bara för att jag inte har nått hemma=/ menmen, för köpa en massa imorgon:)

hoppas ni haft en trevlig fredagskväll:)
godnatt med er ♥

image5

me like vickans tatoo:D
någon som vet vad den betyder?

Kommentarer
Julia säger:

jag vet! :D "du är din älsklades och den älskades är din" nåt sånt minns jag att det va iaf ;D ha en fin dag!

Datum: 2007-10-27 Tid: 11:45:12
Blogg/URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
maharadija ! säger:

aah, den tatueringen är fin (: vet du vad den betyder ?

Datum: 2007-10-27 Tid: 11:57:48
Blogg/URL: http://mariasamuelsson.blogg.se
maida säger:

den är jättefin :)

Datum: 2007-10-27 Tid: 13:39:22
Blogg/URL: http://sosodef.blogg.se
Emelie säger:

ojj den va nice, vet tyvärr inte vad den betyder..

Datum: 2007-10-28 Tid: 22:31:27
Blogg/URL: http://eminly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0