en lyckad fredag trotts allt..

hejsvejs :)

gårkvällen blev riktigt lyckad! blev film och godis mys med några flickor =) vi gick och hyrde filmerna Crossroads och Fucking Åmål (hahaha) jaaa, två gamla favoriter :D:D vi älskar dom! haha dom är för roligt...typiska tjejfilmer (A)hehe blev en hel del prat/snack också..och så klart pannkakstårta-ätande :D I hade stått och gjort en jätte fin och god sådan :D thank ya darling<3

blev till att stanna där över natten också..orkade inte riktigt gå hem sen på natten..hehe så imorse när vi hade vaknat efter några timmars godsömn så bakade vi scones och satt och pratade till sen eftermiddag..höhö(A) kom hem för inte så pass länge sen..har precis varit ute och sprungit en runda iskogen..ska nu hoppa in i duchen och ikväll blir det not tjejerna igen skulle jag tro =D mysmys!

angående det där jag skrev om igår...ska jag berätta lite mer om snart, måste bara hoppa in i duchen först..
många av er kanske inte änns är intresserade eller bryr sig men det här är min blogg och jag måste få skriva av mig lite känner jag..jag blir så jävkla besviken/arg....aja, mer om det snart!

-----> nu är det duschen som gäller !!

Kommentarer
Markus T säger:

härlig fredag! dock inte min typ av filmer :p senast jag var med o såg crossroads, blev vi killar utslängda, va något om att vi inte hade någon känsla eller nått :p

okey. ne, det var nog innan jag började läsa din blogg.

jo, den va trevlig, dock inte så mycket som blev gjort :p

Datum: 2008-04-05 Tid: 16:12:18
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Lina säger:

Svar: Ja, November rain måste vara favoriten. Helt otrligt bra låt! Du då?

Datum: 2008-04-05 Tid: 16:37:53
Blogg/URL: http://linajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0