Enemy in me..

Hejsan!

andra gången jag skriver här igen..allt som jag skrev innan raderades och försvann..jädrans skit! men aja, inget att göra åt, bara att börja om från början igen :P

med mig är allting bara bra..eller där ljög jag allt! det är aldrig "allt bra" alltid är det något..många av er -ni som följt mig blogg nu ett tag vet vad jag pratar om..nu är det nämligen så att min kära vän S har hamnat i samma dilemma hon..precis som jag, bara det att mina är "tillsammans" eller vad man nu ska kalla det? för kära på riktigt är dom då inte det är en sak som är säkert..oavsätt hur gärna dom nu vill tror det..så ja, jävla skit säger jag bara..det löser sig väl allt det här tillslut, vilket är snart hoppas jag..hehe för han är minminMIN inte hennes..blöhhöö!

annars idag har det inte hänt så mycket faktiskt, skolan sen slutade dagen med idrottsprov -Jippie! det gick nog ganska så bra endå tror jag..(a) bara jag går G så blir jag nöjd! förra gången fick jag 1 poäng från MVG det var riktigt surt kan jag lova er!! men aja, man får se det hela lite mellan fingrarna som min lärare sa^^ hehe :P

ska lite senare sen blir det till att ta en promenad med min kära vän S..komma ut och röra lite på oss samtidigt som vi ränsar våra tankar / och pratar gojja! älskart=) hehe, plus att det är så fin väder ute också..trevligttrevligt! =) vi har nog mycket att prata om skulle jag tro..han kommer i alla fall att komma på tal..

image740

aja, nu ska jag fortsätta att sjunga till den höga musiken som spelas på mitt rum..hihi :D
till bilden att avslöja så är det ju VOJ som spelas just nu... !! <33

Kommentarer
Johanna från Fjällbacka säger:

Sjung högt och mycket!Vad hittar du på en fab måndag som denna? Titta gärna in på min blogg.

Datum: 2008-04-14 Tid: 16:55:05
Blogg/URL: http://framtidstankar.blogg.se
Jasmine säger:

Haft en bra dag idag? :)

Datum: 2008-04-14 Tid: 16:56:13
Blogg/URL: http://assmine.blogg.se/
Rosita säger:

Idrottsprov? Vad får man göra på såna? :S

Här är det också fint väder nu. :)

Datum: 2008-04-14 Tid: 19:32:20
caroline säger:

du verkar duktig i idrott, nästan mvg jue :D

Datum: 2008-04-14 Tid: 19:40:33
sofie säger:

Rosita: det är som vanliga prov, på papper med en massa frågor om tex. kondition, styrketräning, kost osv. :P hehe

härligt, älskar fint väder! :D

Datum: 2008-04-14 Tid: 20:55:22
Blogg/URL: http://thenoteboook.blogg.se
sofie säger:

caroline:´haha jovars, teoretiskt så kan jag..men fysiskt sen..hah;D nevars, men det går bra:P höhö

Datum: 2008-04-14 Tid: 20:56:11
Blogg/URL: http://thenoteboook.blogg.se
Elisabet säger:

Snygg bild! Ha en jättebra dag!

Datum: 2008-04-16 Tid: 13:18:49
Blogg/URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0