Ingen kontakt...?

ÄNTLIGEN! kom hem till pappa alldeles nyss och här funkar i alla fall internet :D whiie!
för internet la nämligen av igår hemma hos mamma..så då kunde jag inte blogga eller nånting, sen idag så funkade det inte heller =/ kunde inte logga in eller nått..vet inte vad det var för fel, men aja, nu är jag hemma hos far min igen och här funkar i alla fall allt som det ska :D hehe

annars idag har det inte hänt så mycket..skolan, hem och gjorde mig lite fruktsallad och somnade sedan på altansoffan med boken i handen..höhö(a) någon var visst lite trötter...efter nån timmas vila packade jag i ordning allt och sen skjutsade mammsen hem mig hit =)

ska när som ta en runda i skogen..eftersom det inte blev någon springning igår (var ju inte hemma) så får det bli idag/nu istället..ska bli skönt..hoppas jag ^^ efteråt är det i alla fall riktigt nice :D om man lyckades springa så långt man förväntat sig innan så..hehe (:

nej, nu ska jag fakiskt göra i ordning här och sen byta om..see ya later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0