natti-inlägg

hejsanhoppsan, ett litet nattlinlägg så här en lördag är väl aldrig helt fel, eller? hihi =)
jag kom i alla fall nyss hem från min kära vän I, blev till att gå hem till henne efter några timmars fikande och gossipgirls snack på ett fik här i stan..fast först innan vi gick och satte oss där så satt vi på en bänk nere vid vattnet och njöt av den sista solen för dagen :) hehe
kvällen har varit ganska så trevlig i alla fall, dock så känner jag mig lite halvt nere (beror nog en stor del av det jag skrev om två inlägg innan eller när det nu var..om kärleken ni vet) ett jädrans skit det där, vännerna såg att jag inte var riktigt som jag brukar heller så dom försökte att pigga upp mig lite..hehe söta är ni!<3 men aja, nu är det som det är och inte kan jag driekt göra nått åt det heller..kunde man ändra någon annans känslor så skulle jag göra det på en gång! because i love you boy...!

aja, klockan börjar att bli sent och nu ska jag lägga mig och sova tänkte jag..känner mig lite trött, behöver sammla mina tankar lite också känner jag..bästa som finns när man lägger sig och tänker igenom en massa saker för sig själv..hehe samla alla tankarna och tänka igenom allt..haha okej det där lät lite roligt kanske men jag är en sån person som mer än gärna vill/behöver en stund för mig själv ibland och tänka igenom allt..sammla mig lite:P hihi

godnatt med er <3

Kommentarer
annica säger:

svar; hehe vad bra. men nu är det skolan igen:( men snart är det valborg o då är man ledig en del med :).

hänt något kul i helgen?

Datum: 2008-04-06 Tid: 11:16:38
Blogg/URL: http://dwanci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0