sommaren 2008 -bästa sommarn ever !

Hejsan bloggen och alla kära läsare :D

har tyvärr inte hunnit/haft tid till att blogga idag förns nu...plus att det inte funkade (som vanligt) att blogga i går kväll så därför (för er som undrar) blev det inget nattinlägg igår kväll..men jag lever i alla fall =) hihi

idag då, skola som vanligt..gick realtivt snabbt..hade idrott sista timmen (svettigt^^) men det gick bra det också, fick tillbaka idrottsproven vi gjorde förra måndagen och gissa vad jag fick? Yes, MVG :D woho !!
haha, jag berättade juh att förra gången fick jag 1 poäng från mvg men nu lyckades jag allt..hihih *stolt* :D

men i alla fall, efter idrotten följde jag och S med hem till E där vi ända sen klockan 3 har suttit och planerat om festivalen vi ska på i sommar :D:D:D kommer bli sjukt kul!! kan inte berätta just nu vilken festival vi ska på..men tågbiljetterna är i alla fall beställda och vi ska så fort som möjligt beställa själva festivalbiljetterna också :D asså shiiit vad jag längar! haha, har skrivit ner allt vi måste ha med oss, köpa, göra osv. haha skit, helt sjukt :D
mer om vart vi ska osv, lovar jag att berätta så fort biljetterna och allt är fixat och klart.. hehe ;)

plus att favorit bandet/banden kommer till festivalen också :D gasshie, det här kommer nog att bli den bästa sommaren ever !! och jag längtar som tusan<33

image759

men nu är det duschen som gäller =) se ya later!

Kommentarer
Tobias säger:

svar: synd att du bor inte nära mig då ;)

Datum: 2008-04-21 Tid: 21:27:38
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Jonna säger:

SovGott:)

Datum: 2008-04-21 Tid: 22:07:16
Blogg/URL: http://JONNAat.blogg.se
Anonym säger:

Haha alla har typ den, iofs förstår jag faktiskt varför :P

Allt bra med dig tjejen? :)

Datum: 2008-04-21 Tid: 22:38:32
Blogg/URL: http://celebratelife.blogg.se
Anna säger:

tja! nu har jag lagt upp bilder på tatueringarna som du ville se och jag lovade ju att säga till när jag laddade upp dem " jag bryter ALDRIG ett löfte" ;)

Datum: 2008-04-22 Tid: 02:40:19
Blogg/URL: http://eenough.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0