Sommarfeeeeelings :D

Halloj alla därute i sommarvädret :D

yes, idag är det riktigt vaarmt ute! i alla fall här där jag bor..sen vet jag ju inte hur ni har det iof:P hehe men jag antar att de flesta har solsken och varmt väder  =)
kom nyss hem här, sitter och smaskar på en glass -lakrispuck! =) älska lakris! pappa köpte den igår men jag ville inte ha den då och det var tur det för idag var jag riktigt sugen:D höhö
tog en sväng på stan efter skolan förut också, hittade lite grejer..två linnen från gina och sen en svart överdragningströja från H&M, finefine! efter stan stannade jag förbi hemma hos mormor och morfar och pratade lite:) mycket trevligt!

nu så händer det inte så mycket, ska vila lite, läsa lite bloggar osv. och sen blir det en jogging runda i skogen runt halv 5..för vid 6 kommer det en massa andra som tränar där (för det är väl torsdag idag?) och då blir det så himmla jobbigt att springa där när dom också är där osv. så ja, hehe passar på att springa lite innan ^^

ni får ha det toppen så länge! ♥

Kommentarer
melina säger:

svar:detsamma,hoppas du sov sött (:
ha en bra torsdag

Datum: 2008-04-24 Tid: 16:16:05
Blogg/URL: http://mmelina.blogg.se
Lenita säger:

vädret är verkligen toppen!

Datum: 2008-04-24 Tid: 18:06:18
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
Ida säger:

sv: Ja det är alldeles för lätt hänt att man glömmer bort att träna...

Jo det är riktigt varmt och skönt här hos mig också..! :)

Datum: 2008-04-24 Tid: 19:01:39
Blogg/URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0