Tomorrow is another day..

hihi hejhej :D
sitter här hemma hos mamma nu, har precis tittat på säsongsprimiären av Desperate Housewives, det missade ni inte va? det började ju idag..klockan 21.00 på kanal 5 =) hoppas ni som följer det inte missade det i alla fall hehe..lite försent nu kanske(a) men det kommer ju iof alltid repriser ni kan se ;) hihih

förövrigt så sitter jag just nu i sängen på mitt rum och försöker att plugga lite matte..har ju matteprov imorgon,.vilket inte känns så där jätte skööjj eftersom jag verkligen inte orkar att egagera mig och plugga..fy mig!
men aja, det får som det går imorgon..jag får göra så gott jag kan!

pratade (skrev på msn) med honom en hel del förut också innan mamma kom och hämtade mig :D
riktigt trevligt..höhöh känns som om att vi båda vågar skriva/prata mer nu än vad vi gjorde förr..visst är det fortfarande lite stelt så där men vafan? klart det är det när varken han eller jag känner varandra så där riktigt bra :P hehe men det går sakta men säkert framåt..

ärligt talat så börjar jag mer och mer känna att han och hon kan ha varandra..eller vad man nu ska säga? känner inte samma avundssjuka nu som jag gjorde i början..visst jag är ju självklart små irriterad eftersom jag känner som jag känner för honom men aja..låt dom få ha sin lilla vals, dom kommer ju inte vara tillsammans föralltid? eller hur? höhö ;D

aja, nu blev det lagom långt så där igen..haha jag är verkligen expert på att skriva en massa ordbajs! hihi har ni kommit så här långt ner i denna meningslösa text så grattis! för nu är det slut..hah :D

nu ska jag sooova..eller okej, först plugga lite till och sen sova..känner att ögonen mina inte riktigt orkar hålla sig öppna mycket längre..hihihi godnatt & sov så gott <3

image743

Kommentarer
Markus T säger:

hehehe, ne de viste jag inte, men nu vet jag ;D

de låter ju strålande ;) så behöver inte alla ens pengar gå åt till mat ;p

vem älskar inte grillat :D
hmm, hoppas att de är alkoholfri sider, för du är väl inte 18 än? ;) tack, håller oxå tummarna för fint väder! :)
i de stora hela så är de ju kul jobb, så de är smällar man får ta ibland.

hehehe, okey ;) annars kan man ju ta dagarna som de kommer ;)

God natt o sov så gott!

Datum: 2008-04-15 Tid: 23:36:21
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Markus T säger:

hmm, kom inlägget in eller inte, blev tveksam, annars får du skrika till ;)

Datum: 2008-04-15 Tid: 23:37:55
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
Matilda säger:

fin bild:)

Datum: 2008-04-16 Tid: 00:20:42
Blogg/URL: http://tildasfoton.blogg.se/
Rooni säger:

snygg header!

Datum: 2008-04-16 Tid: 13:58:00
Blogg/URL: http://rooni.blogg.se
Rafia säger:

Goddag(= jaa! tvåan slår alla filmer enligt mig;P. Ha det bra!

Datum: 2008-04-16 Tid: 14:52:36
Blogg/URL: http://www.rafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0