vårsommarvårsommarvår

sådär ja, nu är jag hemma igen :) hihi det gick ganska så snabbt där på plantskolan, den ligger inte så långt här ifrån där jag bor plus att vi hade bilen också så vi var ju där på nolltid:P hehe men det var trevligt att komma iväg lite, se lite folk osv. inte för att jag hittade nått men ändå(a) hehe

nu tänkte jag rulla upp shortsen här, plocka fram en bra bok och gå ut och sätta mig i solen ett tag..det är så himmla fin väder här hemma och det gäller att ta vara på solen! Don´t you think? :D
senare ikväll blir det nog troligtvist att träffa lite folk..snacka gojja osv. kan blir trevligt..enligt dagens horoskop så ska jag inte fega utan följa med på saker och sånt idag, sånt som inte är planerat..så jaa..vi får se vad dagen/kvällen har att bjuda på:P hihi

Ha en bra dag ute i solen hörreni <3

image752



update 12.05:
och hur längre tror ni inte jag fick sitta och njuta utav solen? precis ingenting! solen sken så start och var så himmla varm och skönt att vara utomhus, så jag plockade fram en bok, mp3 och fyllde vattenflaskan---> redo för att sitta och njuta av både boken och solen..men icke sa nike..fick inte änns sitta två minuter innan solen gick i moln och nu är det kallt ute =/ aja, får attackare den så fort den tittar fram igen :P typiskt!

Kommentarer
Tobias säger:

svar: tack :) det ska jag ha du med! =)

Datum: 2008-04-19 Tid: 11:45:14
Blogg/URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
julia säger:

sommar!

Datum: 2008-04-19 Tid: 13:51:55
Blogg/URL: http://yolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0