You Rock My World

Heeey bloggen :D
för er som trodde jag hade gått i ide eller nått så har ni trott fel..jag är vaken men har bara inte haft tid eller orken till att blogga någonting dom här senaste dagarna...har så himmla många tankar och irrar omkring uppe i hjärnan som jag har tänkt igenom och om och om och om ohc om åå jaa ni förstår vad jag menar..jävla skit liv! eller okej, live mitt är la bra..har ju varit sämre om man säger så..men kärlekslivet suger ! jag hatar kärleken..allt blir bara fel och svartsjuka är egentligen vad det hela går ut på..jävla bajs rent ut sagt!

personen jag har fallit för är nu tillsammans med den där tjejen..just nu vet jag inte vad jag känner? ilska? svartsjuka? ingenting? gahhiee....
pojken har också börjat öppna sig mer mot mig nu..vi pratar mer och det är inte alls lika stelt som det var förr...varför ska han då gå och bli tillsammans med henne när vi funkar så bra ihop? hon och han passar bara inte..två olika personer som verkligen inte är ämnade till att vara tillsammans..han är lung och seriös..hon är party och flörtaren..fan! men jag kommer finnas på hans sida i alla fall..finnas där om han vill prata..vem vet kanske jag lyckas att få honom att förstå att det är vi som ska vara dom? det är bara att hålla tummarna och beee för att något lyckligt och positivt händer i mitt nu meningslösa kärleksliv..hehe yeah right!

ojojoj, mycket prat liten verkstad !
annars är allt bara bra här..har pluggat en hel del dom senaste dagarna, musiken gör att jag orkar gå vidare..igår var det party också..kulkul! hade dock hoppats på att få träffa honom men han hade åkt hem..=/ aja, får bli en annan dag, hade nog ändå inte klarat av att se dom två tillsammans..nejnejNEJ!

idag blir det lugnt, har varit och handlat lite..blir en mysig hemma kväll med One tree hill och godisätande =D
hoppas allt är bra med er annars :) pösspöss på er mina hjärtegull ♥

image738

Kommentarer
Mandylicious säger:

Yeeeahhh

Datum: 2008-04-12 Tid: 16:42:09
Blogg/URL: http://mandaleijon.blogg.se
Jonatan:) säger:

Sv. HEeeeyY:D tack så mycket:D

Datum: 2008-04-12 Tid: 16:51:30
Blogg/URL: http://swe3454.blogg.se
Markus T säger:

ja man började ju alvarligt fundera på vart du hade tagit vägen!

ja, va surt :/ men om det är ni två som är menade för varandra så lovar jag att så kommer bli fallet till slut!
bara ha tålamod så kommer allt bli bra! :)

okey, na där har ni lite vatten :) själv bor man precis norr om stockholm, så har tillgång till hela skärgården :)

hehe okey :)
mm, när man talar om sina känslor o tankar kan man låta bra ond ibland, även om man aldrig skulle skulle såra någon.

Jag går teknik :) vad går du för linje? eller har jag redan frågat de ( i sånt fall ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne! ;) )

ne pengar tackar man inte nej till. okey. kan säga att det är hur skönt som helst att jobba lite, om man har massa plugg o annat jobbigt i huvudet. för då stänger man av allt sånt o koncentrerar sig enbart på jobbet :)

händer det nått kul i helgen?

Kram

Datum: 2008-04-12 Tid: 17:02:08
Blogg/URL: http://tabyiron.blogg.se
LOVISA säger:

det trycket är snyggt på en tröja!

Datum: 2008-04-12 Tid: 17:10:47
Blogg/URL: http://onemoretry.blogg.se
Lenita säger:

svar: hehe tack :) den finns på gina tricot!

Datum: 2008-04-12 Tid: 17:33:40
Blogg/URL: http://lenitajohansson.blogg.se
sophie säger:

one tree hill är det bästa programet ever, värkligen !!!

Datum: 2008-04-12 Tid: 18:29:46
Blogg/URL: http://ilikesophie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0